У єдиному порталі державних послуг "Дія" зʼявилася нова послуга. Тепер там можна повідомити про відсутність мобільного звʼязку та інтернету. З посиланням на пресслужбу Мінцифри. У міністерстві зазначили, що повідомлення користувачів щодо проблем зі звʼязком допоможуть проаналізувати проблемні ділянки та швидше збільшувати покриття. Щоб повідомити про проблему зв'язку в Дія потрібно: Відкрити програму Дія та на головному екрані натиснути "Відсутня зв'язок". Надати одноразовий доступ до геолокації. Вказати, чи виникає проблема лише під час знеструмлення. Вибір оператора. Не працює: інтернет, дзвінки або обидва варіанти. Вказати, де немає зв'язку: у приміщенні чи на вулиці. "Якщо ж немає інтернету – залишайте повідомлення в Дії, а коли інтернет повернеться, воно відправиться автоматично", – додають у Мінцифрі. Далі інформація надійде до Національної комісії регулювання звʼязку. Комісія аналізуватиме зворотний зв'язок та разом з операторами виправлятиме ситуацію в конкретному районі.

У “Дії” з’явилася можливість повідомити про проблеми зі зв’язком та інтернетом
Читайте також ЕкономікаІнші публікації категорії Економіка »
- Bitcoin втратив 25% від історичного максимуму після інавгурації Трампа
- Україна отримає від Японії $58 млн гранту на термінове відновлення
- Україна націоналізувала активи однієї з найбільших нафтових компаній РФ
- В “Укренерго” розповіли, як діятимуть графіки відключень 28 лютого
- На скільки зросте пенсія з 1 березня: пояснення уряду
Будь першим хто прокоментує