Мережа не виправдала очікувань аналітиків щодо помірного зростання продажів. Про це пише Bloomberg.
У другому кварталі продажі McDonald’s Corp. впали вперше з 2020 року, не виправдавши очікувань аналітиків щодо зростання.
Порівняльні продажі мережі – показник, що відстежує ресторани, відкриті більше як рік, – впали на 1% порівняно з попереднім роком.
Повідомляється, що у кожному з географічних сегментів McDonald's спостерігалося падіння продажів. У США ця тенденція була частково зумовлена зниженням пішохідного трафіку.
Зростання продажів McDonald's сповільнилося цього року, оскільки відвідувачі по всьому світу скоротили споживання біг-маків через багаторічне зростання цін та обмеженість бюджетів домогосподарств.
Наприкінці минулого кварталу постачальник фастфуду запустив у США акцію з продажу страв за 5 дол, щоб переконати відвідувачів, що це все ще доступний варіант.
Перші результати свідчать про те, що це приваблює клієнтів, хоча будь-яке зростання продажів не буде очевидним до кінця цього року. Він також запровадив лімітовані позиції меню, сподіваючись заманити клієнтів, такі як каджунський бекон McCrispy і "бабусин" McFlurry.
Зазначається, що McDonald's також повідомив про зниження продажів в одних і тих самих магазинах у Китаї та Франції.
Прибуток, за вирахуванням деяких статей, у першому кварталі склав 2,97 дол на акцію, не дотягнувши до середнього прогнозу аналітиків.
Будь першим хто прокоментує